oh, jag ger upp snart.

If you roll your eyes every time a friend calls or texts you, it's time to cut 'em out of your life.
You need friends you look forward to hearing from.

jag behöver en peppare , en stödpelare typ. jag klarar varken av att packa ihop min lägenhet eller ordna allt som bör ordnas. jag vill bara ha allt klart..


Dansa som om ingen ser dig, lev som om du skulle dö imorgon och älska som om du aldrig blivit sårad.
det är inte alltid så jävla lätt kan jag lova. det känns som om jag får svårt att andas vid bara tanken.
jag förlitar mig helt på ödet. ödets vilja ska bli min lag. vill se en glimt av han i mitt framtida öde.
aldrig är inget ord jag klarar av..

image213


var är mina bästisar som brukar va bäst på att ställa upp som packhjälp? hallå jag har inte flyttat än.
skänker förmodligen hela garderoben till myrorna i brist på sorteringstid.
mamma kommer klockan 14.00 imorrn. då ska allt va klart.
blir nog ingen sömn inatt.
ibland vill jag gråta..

jag hade tur som fick Idis hos mig inatt, det var längesen. Jobbig dag igår, men det hjälpte inte med att tokhälla i mig alkohol. Kärleken är för jävla jobbig. så himla känslosam. förstår inte varför den hela tiden ska vara det..
hittat massor nu när jag håller på att packa ur min lägenhet. massa minnen och kvarglömda saker.
lite kravlös kärlek för tillfället skulle väl inte vara helt fel.

dagens appårpå: oooh, ska ja ta den lägenheten eller inte? behöver mer folk att bo med ffs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback