oh, im leaving on a jetplane.. don't know when I´ll be back again.

magkänslan var riktigt illa och den stämnde

jag trodde hon var bestämdare än jag.

pero.. voy a descubrir el mundo, solo.. todo solo..

men man måste nog ha fulla viljan för att bestämma sig för en sån grej.
jag har lekt färdigt mitt liv här i denna stad i detta land, jag vill se andra kulturer, uppleva alla möjliga sorters jobb och känna att jag åstadkommit det mesta som jag velat göra innan jag dör.


fuuuull fulllare fullast? :) ser iaf vilken sida jag tror är min fotogeniska sida. hahhaah?
herregud, jag och kusin.. tror jag behöver sola, eller sminka mig om jag ska vistas brevid henne iaf.
hahaha fan så kuuul vi hade. härligt att jag har dig syyyster




dags att börja leta rum för 1 person då, magkänslan har väl funnits där hela tiden.
ibörjan kände jag mig sviken och ledsen för att min alfred skulle banga.
men nu känner jag mig bara glad för att hon fick mig om inte annat att ta tummen ur arslet eller vad man nu säger :) hade hon aldrig kommit på idén så hade jag nog aldrig tagit steget. så tack hjärtat för att du fick mig att inse att det var dags att jag stack iväg!!! du får komma efter om du ändrar dig.
se till att fixa dina drömmar nu, banga inte på sthlm.. ÅK DIT!

btw... fyller i oktober.. vill inte vara själv då så hoppas nån kommer ner o firar min födelsedag med mig iaf, får försöka dra dit mamma kanske :) ♥

reseledare? det är nog nått jag ska satsa på till nästa höst.
först ska ja bo i barcelona/korfu ;) no doubt!

planerat med min filur att vi ska göra en vecka i grekland i slutet av augusti nu iaf.. hoppas de går i stöpet.
då får vi våran sista paaaartyvecka på ett tag. kan ju behövas. sen kommer det nog dröja :(
se hur det kommer kännas att träffa niko med..
jag och nina kommer sitta som på nååålar på flyget dit kan jag lova.. IIIH JAG LÄNGTAR SNÄCKAN!

köpa:
skyddande "väska" till kameran
extern hårddisk
laptop
skooor!




dagens appårpå:
för en gångs skull ska ja hålla mig till plan A!


Kommentarer
Postat av: kim

Hej tjejen!
Hoppas allt är bra med dig!!!!!
Skulle bara säga hej!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback