oh, whats a night at platå without a drunk madeleine?

Jag var mycket dyster, för jag saknade skor, tills jag mötte en man utan fötter.

react magasine hade anordnat premiärfest för en ny björn borg affär i filbytergallerian idag.
där skulel jag igentligen befunnit mig nu, och efter skulle ja ha minglat till platå.
men hejdå partyliv. är så pank för tillfället att jag snodde toapapper från tvättstugan.
haha okej då, jag har liiiiiite liiite pengar, men för dumsnål för att köpa toapapper för dem :)

gått me i nån filmklubb, även fast ja har 100 mb att ladda ner med. jag är rätt tokig.
men rooligt att "hyra" massa filmer hela tiden direkt ner i brevlådan. ta med till vänner och kika på.
värsta myyys. tror det där är nått för mig...

massa balkonsnack och skruvmys med min idis på sistone, hoppas även hon kommer och myser inatt!

image167




hade velat ha filmkväll med herrSöt idag men fick inte tag på han, vad är oddsen att hans mobil ska vara avstängd just idag? .. vissa kallar det ödet. jag kallar det bara ren jävla skär otur. hoppas vi syns snart iaf..
jag ska ju bevisa att jag kan stanna kvar tills du vaknar ju..









saaariis det är DU som inte har tid med oss :) inget snack om saken. haha.. vi har hela sommarn framför oss. vi får jobba svettas och kramas om vart annat! .. äveeeeeen valborg blire massa myyys.
idis ninis saris och jaaag.. tääält? meed sööta väännerna! .. så ska livet vara :)

image168
Hittade bästa kalle&Hobbe serie"stripen" eller vad de nu kallas.. snutten kan vi säga :p ..
kalle: vissa människor har inga principer, men det har JAG! ..jag är ytterst principfast!
kalle: jag lever efter en princip och jag avviker aldrig från den.
hobbe: vilken då?
kalle: "jag är bäst"

klockren..



dagens appråpå: helg imorrn, och jag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback