oh, trött o dan i guess

I don?t want to run away but I can?t take it, I don?t understand
If I?m not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?

If I don?t need you then why am I crying on my bed?
If I don?t need you then why does your name resound in my head?
If you?re not for me then why does this distance maim my life?
If you?re not for me then why do I dream of you as my man?

Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
?Cause I love you, whether it?s wrong or right
And though I can?t be with you tonight
And know my heart is by your side

***

häromdagen på jobbet fick jag en känsla ..dörrn stod lite på glänt. kunde se träden där ute och andas den friska luften.. saknar inte sommarn i barca.. jag saknar hösten i barca..
saknar den fina fina hösten. och allt som hörde den till.


chill med idis igår. behövdes. hade dock svårt att somna. låg och tänkte.. så det knakade.
var tvungen att väcka idis.. "idis, jag vet inte va ja har hållt på med"
..där kom svaret. mitt i natten medans jag brottades med mina tankar.
han kan aldrig ersätta dig.

dagens appråpå: hos mami nu, solen skiner.. ska strax hänka på mamma till brorsans fotbollsträning. härligt me gräsplan i solen, ska sno till mig en glass med.. henke tränar pojkarna, kul att träffa han.
ge mig bekymmerlöst liv.

Kommentarer
Postat av: Nina

lustigt att du alltid ska hitta fel du. haru inget bra o säga så va bara tyst! ;)

Postat av: Nina

lustigt att du alltid ska hitta fel du. haru inget bra o säga så va bara tyst! ;)

2007-04-24 @ 19:59:28
URL: http://ninastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback