oh, sluta tänk, du ändrar bara mer på framtiden.

Allt slutar tråkigt annars skulle det aldrig ta slut..



jag ska hem redan idag :/  ska jobba ikväll. hann inte ens gå en dag utan att de ringde..
hann inte ens vara här 24h innan ja är tvungen att rusa iväg igen. sovit underbart inatt.
drömt väldigt märkliga drömmar.. behövde nog bastun igår och mysa ner brevid lillebror i gästsängen.
sötnöt som måste sova brevid mig när jag väl är här. känns som om jag inte riktigt räcker till..
nästa gång jag åker hit blir det nog att stänga av mobiltelefonen. koppla bort mig helt från omvärlden :)
nästa gång blir nog i maj, i slutet. då ska ja äta glass på Hans glassbod.. han har fått in många nya smaker sa mamma :p blir nog även ett dopp i kanalen. vänern är nog fortf. för kall.. ju äldre man blir dessto mer badkruka verkar man bli, sen när är de i människans natur att vara rädd för att skada sig så mkt att de blir till feghet?

ett glas rött, kött potatisgratäng me mami&styvfar.. månadernas sista kalle anka tidningar & bastu med ihärdigt telefonprat.. en slumpvald tv1000 dramafilm.
det var min lugna kväll :)

tågt går om lite mer än en timme. i sånnahär lägen vill jag ha körkort.. mc iaf.. glida hem på bågen..
fotbad och massagestol sista timmen. sen är jag nöjd. sova igenom tågresan och sen är vi tillbaka till rutin igen.

dagens appråpå: dags att börja boka öland snart kanske?

Kommentarer
Postat av: Sara

JAAAAAA! Öland öland öland! Det får inte rinna ut i sanden asså! ICKE! Pusss bejbi! <3

2007-04-26 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback