oh, samla vuxen poäng?

I mitt försök att få tag på Kim (kom in på msn om du ser de här då:p) så hittade jag detta på hennes sida. blev sjuukt sugen på att kolla vuxenpoängen.. så here i go!
Kim ska nämligen hjälpa mig göra en ansiktslyftning på bloggen ;)

Jobb (1p)
-yesss ,skönt som fan känns det att säga så.
Visitkort (1p) - fan. visste att de va nått ja glömt.
Konferens (1p) - med elevråden :p haha
Bor hos föräldrar (-2p) - nejnej.
Vara sambo (1p) - gills det om idis sover här varje natt?
Vara förlovad (1p) - ne :/
Vara gift (2p) - först vill ja vara förlovad?
Skild (3p) - kommer aldrig hända.
Äga villa (2p) - mja, tät som jag är :) *länge leve sarkasm*
Ha en bil (1p kombi + 1p) - ne de skulle man nog inte kunna säga.
Hund (1p) - gee mig!
Lån (1p) - studielån
Gemensam ekonomi (1p)
- mja trodde ja hade de me grisen i barca, men var är mina 2000?
Pensionsspara (1p) - nja, ja lever ju me hoppet om att finna en rik man att gifta mig med.
Storhandla (1p) - klaart :D
ICA-kundkort (1p) - jajemen!
Använda rabattkuponger (2p) - verkligen, om de finns nått ja gillar!
Äga hushållsassistent (1p) - skulle va skönt..
Äga diskmaskin (1p) - nope, är jag som sliiter.
Dubbelsäng (2p) - min sönderknullade 1.20 duger utmärkt.
Ha julgran på julen (2p) - totaly, julkänsla for life.
Gråa hår (1p) - ne, men känns som ja får de ibland.
Celluiter (1p) - hope not.
Prenumerera på morgontidning (1p) - ne, prenumenerar bara på filmer :)
Lösa sudoko (1p) - varje gång jag skiter.
Välja att inte svara i telefon (2p) - japp har faktiskt börjat hända :o
Putsa fönster (1p) - mjo började häromdan. 3 done 2 to go.
Svampplockning (2p) - yehoo skooogen. kantareller :D *fan vilken nörd jag är?*
Långfärdsskridskor (1p) - haha, skulle nog va de roligaste. se mig på skridskor.
Parmiddag (1p) - ne, måste nog vara ett par för att göra sånt :p
Vinprovning (1p) - ne, precis lärt mig dricka röött:D
Danskurs (1p) - laddade hem en på datan? kollade på den jue.. gills det?
Partaja till gamla 70-talshits (1p)
-verkligen :D
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - nja, skulle du säga avek så okej, men inte sån äcklig avek.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - händer bara när jag slitit ut mig.
Soffan hemma före krogen med bästa kompisarna (1p) - igentligen ere mest min balkong. men kör till.
Spela Bingolotto (1p) - aah, vi skulle starta "träffas allesammans varje söndag o spela bingo" men de dog ut.
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - who?
Ha höftproblem (1p) - nej är för ung för sånt.
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - den dagen...
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - mhm. det går utför. wtf händer med de yngre generationerna? :p

0-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt?"
Över 25 p "Nu är du där"
 
image178
ca:20 poäng. mitt liv är påväg att gå under. känner hur klorna grabbar tag i mig.
jag är slut. herregud. ge mig nått att LE för.. känns som jag behöver det nu,
fan va det har blivit mkt "behöver" .. på sistone. igentligen behöver jag inte ett skit.
jag söker bara nått att känna för tillfället.

igentligen vet jag inte om jag behöver gråta eller skratta. känns meningslöst vilket som?
jag älskar mig själv :) och det räcker som fan just nu!


dagens
igår var idis som satt på huk på gräsplan utanför mig .. kalva som en gris sammtidigt som hon försökte skrika "håll käft" åt fåglarna som kvittra så vackert. själv satt jag på en stolpe lite längre bort och hade full shå med att hålla balansen medans jag skulle klara av att dingla på benen och röka sammtidigt. ett jävla under att jag klarade det säger jag bara.  mest fascinerad är jag över att jag hamnade på maxim tillslut. min platå torsdag och jag va på maxim och faktiskt hade ROLIGT? .. kors i taket. jag har underskattat andra krogarna i lkpg. kanske va stämningen och folket som gjorde grejjen.
extra glad gjorde bossens bror mig, när han berätta hur bra min chef tycker om mig.
även gästen som lovorda min engelska borde få en stjärna.
så små saker, gör mig såå glad :)

idag ska ja köpa alkohol åt hela tjejligan. jösses kristus. de blir nog tungt kan ja lova.  men de löser ja sikkan;D
sen ska ja provjobba 3h, vilket jag inte alls har lust med.. efter så blir vin för hela slanten. var när hur och med vilka vet vi inte. jag nina idah o sara. det är allt som är spikat :) .. jag jobbar inte natt idag och nina har slutat sin utbildning. klart det måste festas :) syns i dimman..
imorrn blire jubb igen. kväll och natt. fan jag som hade sett fram emot fennies fest. hon har ju badtunna o allt :(

dagens appråpå:
nu ska ja spatsera (aah menar det) ut till balkongen. sjunka ner i stolen. andas lite frisk luft, innan jag förorenar den.. slå ett samtal till emmie och kolla läget i norrland. sen ska ja stressa. hejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback