oh, orden bara flödar

människor är som pusselbitar -det fnns alltid 2 som passar ihop.


gick bra på jobbet idag. tycker om frimis. tycker om att variera mellan barBQ och frimis..
snart kanske de blir även ett tredje jobb. himla kuul!

blir tåg till mamma imorrn. 12.00 .. 4h tåg.. fy fan, får ta me mig en bra bok och lägga in lite het musik på telefon så ska jag nog klara resan gallant :) .. sliten och trött är jag för tillfället. idis kommer snart och gör mig sällskap. som så många gånger förr. hon har blivit en återkommande liten nattgäst. värsta myyys.
stackars va nära på att börja gråta i frustration då hon verkligen inte kunde färga håret själv.
-gör så mkt du kan, tänk som att de e shampo du gnuggar in..
-neeeeehehehhej ja kan inte .. snäääällla hjälp mig.
stackars lilla ida :p


my house ♥
image170
sjöötorp innebär : hänga me lillebror, hoppa studsmatta och leka överintelligent när han har problem med datan.
äta ruskigt goo mat förmodligen grillad på våran värstinggrill.
vid fint väder så finns de inget mysigare än frulle på altan och därefter steka i solen förfullt.
minst 2 av 3 dagar måste man ligga inne oavsett väder för att hinna se alla filmer på tv1000 (och alla tillhörande kanaler) även canal+ kan bidra med en hel del.



annars så består livet där mest att njuta av mammas sällskap..
skita i att göra iordning sig. ta en mysig promenad till lilla affären för att köpa nån tidning.
helst ta en extra omväg bara för att njuta av myysigheten eller ta kort längs kanalen, avundas alla husen som har värsta läget vid vänern.. typ :p
image169







världens finaste solbilder lyckades såklart jag ta sist jag va där.. göta kanal och vänern har jag att tacka för det underbara vattnet










FAN SÅ JÄVLA UNDERBART.Em-Mstad ville hinna träffas onsdag. skulle va supermysigt. men jag läär ju inte orka image171ta mig till stan.så hoppas hon orkar ta sig till den lilla byn, så kan vi "hänga i sjötorp" .. hahaha
- ge mig sommar nu!solen speglar sig i..






















får försöka hinna me Ungdomsmottagningen (fylla på förådet med ppiller) och systemet mellan jobben på fredag.
känns som om jag vill köpa flera liter vin. sjukt sugen på att festa till det är jag verkligen.
sunrise och gato negro? finnemang blir det :)
krogsöndag på sööndag www.krogfolk.se
ska tydligen bli av i blue heaven. vilket gör mig himla sugen på att mingla dit. ska höra med maria (min gamla servitris) om hon är lika het på det som jag så kanske vi kan dela en flaska vin innan t.o.m ? fan va myyys!





drömde om min gammla gris inatt. kärleksdröm i guess. inget sexuellt alls. bara mys?
scenen som bränner kvar i hjärnan image176
"jag vaknar, vänder mig om, kryper närmre och kramar om hans arm, han sover fortfarande. drar mig åt sidan och sätter mig på sängkanten.. sträcker mig för att sätta på tvn (som jag tydligen har i ett rum som vi sover i.. hos min mormor? haha) ryser till av att griis har vaknat och sträckt ut sin långa arm och drar mig längs ryggslutet med 3 av sina fingertoppar.. vänder mig om.. han ler och jag kryper genast närmare och vi kramas.
nej, inget sexuellt. bara kärlek.

tänk om man bara kunde drömma sann drömmar.















dagens appråpå: atkins efter helgen då. hårt och intensivt. skönt att bli lite sommarslim :) kött fett och grönsaker. finns det nån bättre diet? haha i löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback