oh, jobb-igaste helgen över.

superstressigt i lördags. allt skulle bara hända på en gång.
Meeeeen ja tror ja lyckades. ingen gäst blev sur och alla fick äta till slut :p
känndes dock som om jag ville gråta där ett tag.. "hovmästarn" kom och det bara flödade ur elaka ord riktade mot mig. ..visst att jag kan ta kritik, men man behöver ju inte trycka ner mig.

en eloge till den snälla gubben som gav mig 50 kronor för att han tyckte jag jobbade bra under stresss :)
och till dem 4 flickorna som va yngre än mig, säkert inte hade ekonomi men gav mig 14 kronor i dricks :p
sånt uppskattar jag, sånt gör mig rörd lixom ...

sen att jag ville gråta igen, då jag efter min 13494 tvist med diskmaskinen (som förövrigt inte verkar gilla mig)
lyckades halka då ja *smarta jag* stod på en uppånervänd drickaback på det blöta diskgolvet.. när ja skulle försöka nå att byta diskmedel.. slog mig halvt fördärvat.. ville verkligen gråta av smärta. dj:n skrattade.
sen att jag inte kunde gå rakt den närmsta tiden syns nog på blåmärkena jag fick. (det smärtar riktigt fortfarande)

jag har jobbat hela helgen
.. 16.30-01.30 fredags 16.30-03.30 lördags 10.30-14.30 söndags.
himla skoj att stå i baren.. hoppas jag har kvar mina jämna veckor där. roligaste yrket i världen
va nog lite halvdöd igår.. sov bara 3h i lördags.. en vän bråkade med sitt ex på stan. så tiden fördröjdes massor där kan jag lova. men men jag lyckades ju komma upp endå..  om man ser de på den positiva sidan så hade jag ju aldrig mött sthlmaren från smala sussie, hans kk som han bodde med. kåt jens och hans syster, samt asiat idah som hade mens. 
saken är ju den att jag fick säkert men för livet av dessa människor. visste inte var ja skulle ta vägen ett antal gånger där då de sa nya och överraskande saker jag skulle vara glad utan att veta typ :p ..
människor på fyllan är nog bra roliga ibland...




jag blir hemskt irriterad när jag inte får som jag vill
. speciellt när det känns träffande och jag känner mig otroligt ensam. allt det gör att det ligger och gnager bak i nacken på mig. irritationen är för tillfället riktad till nån jag inte vet var jag har "men men men men men..."
jag är en av många som kan säga emot mig själv heeeela tiden :p
hörde massa skit i helgen som jag inte velat höra.
men vi har ju så bra sex?.. 
igentligen hatar jag dig, men just nu ser jag bara fram emot att träffa dig igen.
vill ha en nykter filmkväll med dig. kunna prata om allt som varit och kunna minnas det dagen efter.
vill säga allt till dig , såsom gamla tider då allt bara rann ur mig?!



ungdomsmottagningen och jubb idag. tåg till mamma imorrn, myyys till på torsdag.
torsdag är det tåg hem & joobb! fredag joobb sen provjobb! .. myys festande med vännerna oxå såklart.
lördag äre feest med fennie och c:o .. weeii fullspäckad vecka. himla skoj!


dagens appråpå: har hört att du gått ner dig totalt, bara sitter med några vänner, persiennerna nerdragna och spelar tvspel dag ut och in, helt borta... sluuta. du kan så mkt mer än det där. behöver du nån gång hjälp så finns jag här.  och du vet att jag kan göra det mesta för dig. saknar dig i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback