oh, I'm not sure it's gonna be u and me anymore.

ännu en gång har jag bölat ihjäl mig till extreme home makeover.. men fyy man blir ju så lycklig när man ser alla lyckliga människor som gråter glädjetårar över saker som människor gjort för dem. minsta lilla-. bara tanken över att de är evigt tacksamma och att vi människor finns till för att hjälpa varanndra..


            "Vi tänker sällan på vad vi har, man alltid på vad vi saknar."

jag tror ja behöver häagen dazs...

tror jag är ledig idag, ingen som ringt än.. soft:)
neeh ska nog springa ner till ica o firra lite käk.

image147himla fascinerande att månen lyser på dagen :)
jag sprang ner till ica, hittade massa gott. kände att jag var lite värd det efter att jag levt fattigt så länge, lixom igår va ja tvungen att kila ner till grannen och låna 3,50 kronor för att komma med bussen? då är de köööört :)
men köpte massa favoritsaker, avocado, revbenspjäll och häagendazs var lite av urvalet, en cosmopolitan var ju inte helt fel heller, även om handväskformatet var slut :/

nostalgi

haha minns mina fulbilder på dig&mig. dom kommer från tiden när vi låg i sängen och läste cosmo, sextipsen..
mm.. en del gillade vi ju faktiskt? ..sött att du ville testa, detta nummer har mer roliga saker. kom så ger vi dem ett försök ;)


trivs som fan på jobbet. både me servitriserna kockarna och ägarn. jobbat nästan varje dag nu, ruskigt skönt att vara back on track. jobba hela påskhelgen, kanske är bra? surt att jag inte har nån att komma hem till bara, sånt man saknar jobbnätter. kanske hänkar på efterfest eller nått liknande .. slutar ju typ krogtid. haha :)
har kommit fram till att jag måste göra något åt fantasierna. släppa lr genomföra?, han attraherar mig..
resturang fest på söndag. för alla som jobbar inom restaurang, krog ,bar osv i linköping.
fatta va skooojj?! finns allt lite heta dörrvakter i denna stad kan ja lova. kockar e ju inte helt fel heller ;) haha..

fredagen blev lite för mkt.
. kanske var för att jag var trött, jobbade till 23 sedan ut till lj-bro
riktigt lyckat dock, trevlig stämmning och jag blev varm innombords.
vill visa att jag fortfarande bryr mig. hoppas han vet att han har människor som tycker om han, som han är.
hårdaste kramarna evver..  tur att jag hade min nina som torkade mina tårar så att säga.
allt för dig. tårarna kom bara över chock, chock över att du varit så bra.image148
räknar minuterna varje gång vi träffas som vi inte bråkar på.
det känns superskönt nu när vi är vänner.
 även fast jag saknar att ligga&kramas med dig.
 tack för det sista du gjorde. hjärtat slog ett extra slag.







lördagen va najs. återligen jobb till 23, men dagen går fort med linda :) som jag förövrigt tycker om massor!
platens hade bartömning (ingen zlatan på 8veckor) och där va såklart platsen jag skulle vara på.. 
ringde lis och hade tur.. de skulle ut. sen att hon glömde mig 120 gånger har ju inte med saken att göra. hehe :p
tog ett glas rött på BarBQ(kände mig som 45 desperat kärring som letade efter en karl medans jag drack mitt rövin helt själv där) innan jag traskade vidare.. träffade kusin i kön och hade tur, esme hade gjort värsta fläterna, haha så tuuuff! sen träffade jag även kusin två, malin från norge! rooligt att träffa kusinerna, family is everything.

rökpaus med lis:
-det här är mitt ragg, men du , jag måste fiisa,. var kan jag fisa, jag fiser på dig?

*lis ragg såg vettskrämd ut*
senare på kvällen tystnade sällskapet efter att lis uttalade sina behov rätt högt.
-jag är skitnödig, men det är lugnt.. jag hållern inne.

dagens var nog endå när 24 åriga esme blev påraggad av en 88a.. som vältänkt uttalade sig efter att han fått reda på att hon var mamma till en liten pojke :
-jag har oxå planerat att bli ung pappa.

hahaha, tog hans namn, skaka hans hand och sa - olof, du gjorde min blogg denna dag.

sen att kusin från norge fick min nyckel och drog hem till mig.. medans jag och idis drog på efterfest till first hotell,.. det är ju en helt annan sak. karlar från ett band i jazz&blues festivalen, boende i sthlm, skapligt fula men de va ju sångare&trummis.. haha dock rätt härligt att få lite komplimanger igen :) tur att jag är anständig även fast jag är full iaf. skööönt att spendera natten på hotell. riktigt lyx att skämma bort sig så. även fast ja hellre hade varit nån annanstans så gav det mkt tid att tänka igenom vad jag igentligen vill.
jag är inte den som springer lättklädd genom hotellkorridorerna , eller den som hånglar med alla som är med i leken sanning lr konka. jag är inte heller den som går med på vad som helst. eller gör något som jag vet jag kommer ångra. är inte heller den som är oärlig eller delar med mig av uppmärksamhet.

så igentligen..
så är jag tråkig, hemlig, mystisk, blyg, rädd, tar det säkra före det osäkra, ärlig och egoist :p



michell och harry.. minns att jag pratade lite spanska med michell där ett tag. haha när ja tänker efter så tycker jag fan att han liknade min farbror.. hahaha :)



haha antingen har jag blivit vuxen eller så har jag kommit till den perioden då jag känner att jag lekt av mig tillräckligt och bara vill mysa med en endaste typ. 
fast jag kommer nog fortsätta vara clownen på festen. men behöver inte göra de på ett självförnedrande sätt?  vet inte om de går att förstå så mkt av det jag pratar om.

jag duger iaf fortfarande. även fast jag leker pryd och inte ligger med vem som helst.

först måste du komma in i mitt hjärta om du ska få komma in mellan mina ben.
från tonårsslampa till pryd 20åring. det är fint att de går åt rätt håll iaf..



image155
slappis dag totalt. helt själv dessutom, det är sånna här dagar man kan behöva?
idis har sovit hos mig de sista 2 dagarna. mys iomed att ja slutar så sent oså har hon väntat på mig.
filmis och pratande om guds existens typ :) även planerat att på fredag så ska hon fixa fest som jag kommer till klockan ett när jag slutar.. förmodligen hos en söt kille som har bruna ögon. sånt tycker vi om :)
på lördagen slutar ja ju halv fyra. hoppas nån har mysig efterfest eller att jag sticker hem o kollar film hos nån. så jobbigt att åka o sova direkt när man slutat. måste slappna av lite först ju :)
 




ääälskar avsnittet av vänner när joey vägrar dela me sig av sin mat.
. speciellt när rachel berättar för phoebe om vindruvorna joey hade på sin tallrik.. o phoebe sa : -så du fick inte ens ta en vindruva?
rachel svarar - inte jag, emma..  (hennes lilla bebisdotter)

hahah älskart.. joey doesnt share food.


jag kan inte tänka mig att starta dan utan att slicka mig själv.
jag citerade lite fel sist, det här är rätt citat.. från koalan ur filmen "the wild" ..



faavorit i repris. om jag bara fick säga en mening till dig. så skulle det här vara den.
"I rather fight with you then make love to somebody else for the rest of my life."



diskdiskdisk, lyssna på Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna.. (ah tomma skicka talboken)
sen sooova och upp vid 7 & tvätta.  weiihoo. hoppas på fint väder så ja kan tvätta klart mina fönster med.
har perfektaste spellistan på winamp just nu. fan va musik är underbart.
tomma ska skicka mer talböcker nu, kanske är min nya grej? kan ja ju städa undertiden :D


saknar min nina, längesen vi kramades nuuuu!!
david pekka hansen tomma nisse skulle inte va helt fel att umgås med nu heller.
fik med em imorrn, helkväll med niiinis? (kanske även får me mig idah&sara om jag har tur)


saris har gått och gift sig, vi får gratulera. därför hon inte är så omtalad i bloggen längre :p
hennes man är himla trevlig så det är bra för henne. hon behöver nån riktig karl så att säga :)
hädanefter så tilltalar vi henne bara som sara levin!
med jobb&karlbesök så äre förståeligt att hon inte har så mkt fritid gumman.

dagens appråpå:
jag döör av vibb ljudet. sluta vibba mig sa ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback