oh, tibidabo i helgen kanske?! :)

ja har ett projekt pa g. ska lara mig spanska norksa o hollandska.
haha ..  kan redan typ "hora" och "hitta ett fonster" (o slang dig ut) pa hollandska.
o ja har lart dem "ga o hang dig!" "jag dor" och att ja lagar sveriges godaste kottbullar ;D
tycker om sander o emelie. kanns som vi alltid bott ihopp, ska bli kuul att rojja me dem i amsterdam.
i sanders hus med varldens storsta tradgard, tradgardsmastare, hushallerska och swimingpool.
vi ska va roka gras och ga pa porrklubbar bestamde vi. hahah , finns de natt annat att gora i amsterdam?

och norska har varldens sotaste tjej hjalpt mig med. later sa sjukt gulligt nar hon sager det.
jag vill ha en bolle for jag ar ful.. jag vill ha en bulle for jag ar kat :P hahahahaa ja alskart.
kommer nog dyka upp lite norska ord i mitt tal sen. sa naturligt nu, bott med camilla , aven sigrid tillhor varat lilla kollektiv och stefan hor man ratt mkt pa fyllan :)

varan svenska afton blev saklart lyckad. fint firande av sanders fodelsedag. korde de dar fyllekort spelet med massa hollandare. sjukaste grejjen kor de pa ett kort. konstigt late osa skickar de en osynlig boll. haha gar inte att forklara. men ja visar de irl sen kan ja lova. bkn va latt hett pa sondagar. rojjde som fan dar. finns aven kort darifran som e lite roliga :p .. va aven pa storsta tivolit pa natten efter bkn! sara va fotograf o tog finaaaa bilder darifran. va pa stor konsert (mtv) nanting. vet fortf. inte vilket band de va . men spanska befolkningen va mangder.. citat fran sara "ja ser inte ett blont huvud nanstans" o enda vare flera tusen dar. marijana verkar de finnas overallt iaf. mina utomordentliga luktsinne kanner det overallt, sa de e nog inte svart att vara pundare har nere!!!


sara verkar trivas, men ja funderar starkt pa att slanga hennes talbok. hon somnar jamt nar hon lyssnar pa den. haha.. vi har aven framkallat alkoholisten i henne. stackars sveriges krogar nar hon kommer hem.
hihi

igar firade vi gudnys 21 ars dag. hittade varsta mys restaurangen som bestod av en bat, sa man fick inte va batsjuk for visst rorde den lite pa sig :p supermys, at massa tapas och drack 2 flaskor cava. en perfekt start pa kvallen. hann iaf tll happy hourn pa nuba sa vi hann fa i oss nagra drinkar :p .. skulle igentligen ut och dansa salsa. men jag o sigrid blev slappa o beslot oss for att aka hem. maste dock hitta mina nycklar for sander va nara pa att sla pa mig nar ja vackte han inatt. hahahaha..

va dock ratt nojd med tiillvaron efter att jag pratat med min idahoe.
mjo bakgrunden ar att ja pratade med henne i sondags och fick reda pa saker som fick mig till tarar.
mest for att jag blev sa arg pa mig sjalv att ja tillatit mig komma i denna situation, att jag kan sitta i barcelona o onska att ja vore dar. sa ja kunde konfrontera sjalv. och att jag inte hade natt med saken att gora.att ja inte kunde va arg.att ja inte hade ratt att vara lessen for han hade ju inte gjort natt fel.
han har ju ingen som helst skyldighet?

men telefonsamtalet igar gjorde mig glad, superglad. knuten i magen forsvann. och jag kunde slappna av.
min tarta var inte halvaten.
laste aven nyss pa idahoes blogg att hon overtalat heting att komma hit? kan de stamma?
tanker inte hora av mig pa ett par dar nu, sa han far va ifred nu nar hans basta van muckat.
mest for min egen skull kanske sa ja slipper hora saker jag inte vill veta.. onodigt att va lessen i barca!!!!

fyller om typ 11 dagar. mina sista dagar som tonaring. de ska nog bli vilda ska ni se :p

saaa nu har ja snackat me idahoe i en halvimme o orona borjar bli svettiga efter horlurarna!!!
men de vare vaaaart!, onskar heting ringde, men den panka javeln har val inte pengar pa mobilen. han ska nog spara dem sa han kan komma hit :p


bejbi me duele el corazon porque yo te echo de menos. kan inte fa nan battre fodelsedagspresent an dig, du maste komma..  o jag maste aven hitta en tiara o en fin klanning!! (o inte att glomma att gora naglarna)  

dagens apprapa: NU SKA JA ATA PAELLA O DRICKA VIN! ( Idahoe visst ar de kjedeligt att vara ful om man inte kan gora natt at de)


Kommentarer
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

ååh min älskling. du gör mig värsta glad.
allting kommer bli så jävla bra. såru vet.
& jag längtar efter dig så jag kan dö.
allt är skit tråkigt utan dig :(
de här funkar inte fattar du väl!
så jag får helt enkelt stanna hoss dig.
husom helst åker vi tillbaka i januari?
vi måste ju fira vårat VÄRSTA-PLANERADE nyår. eller hur?
älskar dig stumpan, mer än mest, DVD!
Pusspusspusspuss

2006-09-27 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback