BARCELONA

jag ar i barcelona :)
livet ar allt bra underbart ibland, en underbar stad som ja ska upptacka varje milimeter av¡!
med brist av tid och ork sa hanvisar jag mina trogna lasare till min blogg pa www.lkpgvip.se
annars far ja ju sitta o skriva varje dag :p


allt kanns superbra, lite jobbigt nar ja tog nattciggen i varmen under stjarnorna pa balkongen, sorlet av manniskor hade dampat lite och sag i alla fonster att folk beredde sig pa laggdags... 
har ju sovit med pierre varje natt. latt att vanja sig vid godis. speciellt om godisbiten har bruna glittrande ogon, ett busig leende och ar riktigt harlig att bade braka och mysa med. 
far se till att rocka loss och uppehalla mig med att gora annat sa ja slipper tanka, det ar ïof inte sa svart.. 
nar man ar i BARCELOOONA!!

dagens: halla, jag ar i spanien, kan ni forsta? ,,, kanns som jag hittat hem:) snart kna ja flytande spanska med, kan de bli battre?¿ ...  

Kommentarer
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

bejbi, jag saknar dig! kom hem. eller kom inte hem. de här BEHÖVER du ;) jag kommer till dig.

snart ska jag ha körkort. innan kolmården stänger. & då ska jag åka dit ensam. bara för att jag ska.
jag är bra, som fan.

love you , pusspuss

2006-09-07 @ 00:20:54
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

bejb, jag skiter i malta, eller asså. pengar får lösa sig. that's it.
klart jag kommer. skrev till nina förut & fråga om hennes nummer så ordnar vi allting.
jag saknar dig alldeles för mkt för att inte åka.
madde ingenting är som de ska utan dig!
måste du vara borta i tre månader? .. haru inte fått nog snart? :D
SAKNAR DIG GJISEN!
pusspusspusspuss

2006-09-11 @ 20:56:58
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

UPPDATERA MIG SNYGGING!

2006-09-13 @ 12:46:59
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

madeleine. jag KOMMER komma! förstår du?
jag vill stanna en månad, hade de inte varit för jobb så hade jag gjort det.
jag är sjukt pepp & jag saknar dig så de gör ont.
du betyder sjukt mycket för mig stumpan.
må inte dåligt, du är i paradiset nu vännen, skit i allting här, här är allt som vanligt tills du kommer tillbaka.
kämpa på tutten!!

2006-09-14 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback