oh, tonaren ar over.

sa, nu ar man inte tonaring langre. 20 fyllda ar, fint. vantan ar over.
sara har akt hem:/ jobbigt hejda osv. fina veckor gumman!
pierre har kommit, mm de stammer. heting tillbringar dagarna med mig, massa o mkt.
han ar supermys. vannerna har har godkannt han totalt. kanns konstigt.
halla handen och pussas offentligt, ar det verkligen jag?
vi argumenterar for ofta dock,mest av missforstand och osakerhet.

jag har fatt en fisk, balletje. min fodelsedagsfest var superkul. typ 30 av mina narmaste vanner har, lander som sverige, norge, island, usa, canada och holland var representerade. blommor alkohol och lustiga grejjer :p bla en fisk med stora ogon som de igentligen ville dopa till pierre men avstod fran, som tur var :)


massa massa fest. jag ar slitnare en nansin. men de vare vart :)
aka hem fran skolan nu, forsoka att inte vacka han o sova lite siesta, sen ska vi besoka tibidabo.
han ska visa mig runt pa berget. picnic solnedgang och utsikt over hela barca, supermys.
vad ar det har for vanskap?


tycker om dig, jag behover dig.


Kommentarer
Postat av: Nina

ÅH, va är det jag läser???? madde mina ögon rinner.. fyfan va kul gumman! hålla handen och pussas offentligt? ååhhh.. grattis grattis grattis! hoppas du mår bra"! jag saknar dig sjukt mkt! kom hem

2006-10-13 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback