oh, sa har ja trasmak i rumpan

min hemmakvall, plugg vare ja, men har blire ju inte sa mkt gjort. pratat med min stumpa och min alfred (for okanda, Louise o Nina) .. prata nog i en halvtimma, tiden gick sa snabbt. horde att de inte hander mkt skandaler i varan stad. dags att ja kommer hem o fixar nagra da? hihi..
weeii de har redan planerat forfest. gud sa underbart.
har gjort de officiellt nu att ja onskar mig stora roda roser. (20 ars present) en ros o ja e glad!
lamna en kravlista pa en sadar 10 narmsta vannerna, har kommer ja o begar, fyyy. haha ne men gruppkramar maste vi ju ha. o da maste ju mina bejbs o gubbar va dar :)

raplugga till pa onsdag nu, mitt stora slutprov. sen kan ja leva livet den sista 1 o en halva veckan.
med undantag for falthockeymatch (ja sander har antligen fatt mig att lova att ja ska sitta i hejjarklacken) hihi. kommer skratta ihjal mig sager han.. bast ja tar me kameran sa ni med far skratta ihjal er nar ja kommer hem >p sen blire forfest har me marie o louise(skanskerna) flickorna uppifran o petra min gris!
aven sander har lovat att joina oss. ska ivag till dancatoria (klubb i bergen) o fira petras spanska vanner. som jag aven traffat tydligen *svart att minnas* hihi.. kommer bli supernajs!
'
sen har ja internetdejt me nina klockan 1900 pa sondag.  haha sa da blire it cafe. annars ska ja inte ga utanfor dorrn mer an till skolan innan onsdag. maste verkligen klara detta prov!

hejdafest for sander nasta fredag. falthockeylaget ska invadera vart stalle.. kommer sakna pojken massor. men ska ju halsa pa mina hollandare i borjan av nasta ar har vi pratat om :) osa finns ju msn!
aven hejdafest pa lordan for vara islandare :( kommer bli en lessam helg. men vi kommer halla kontakt.
sista veckan blire shopping , besok av mamma. o massa utgang!
sen kommer ja den 2:e.. stannar i nkpg o fixar naglarna innan ja dyker upp o gor en fin entre!

alskar o saknar er mina kara vanner.

saknar aven en viss pojke massor. ligger o kramar Tiger,indrankt i din parfym, hehe nee da. lukten har nastan forsvunnit nu. eller sa ere ja som blivit van? inte langt kvar tills ja far gosa me dig istallet enda:)

dagens apprapa: tank sa fort tiden gar nar man har roligt :)

Kommentarer
Postat av: ida

fy de va elakt sagt. klart jag saknar dig.
va trodde du?

2006-11-18 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback