oh, regnluft dubidub

okej. uppdateringen kom visst senare än väntat. sry?!

regnluft. frisk luft, lättad luft. allt andas ut efter regnet. regn detta ljuvliga regn. ja det är kärlek.
laddat hem massor nya låtar nu. skönt, musik är skönt. freddie - vi glider i sommartider.
aa det är snart sommar. det känns i regnet. snart är det dags. vi har planerat.
men planer är väl inte till för att följas i guess.
planer i sommar  
>gotland öland halmstad.
>plugga spanska i barcelona, bila ner med vänner whattevvah? även costa brava?
> kanske hälsa på i kos?


blir sjukt danssugen när  Clubraiders - move your hand up kommer på. de e så att ja vill festa kramas dansa mingla prata skratta , ja allt nästan?! funderar på att festa till det nån da i veckan . dansa lite i vardagsrummet lr nått. tröttnat på att gå ut. känner att det inte ger mig något längre. känns som ja strävar efter nått mål som ja inte kommit på än?


'''''''''''
Hmm?
hade konstig tanke på bussen idag. bussen va nästan fullsatt. några meter framför mig satt en kille i ja ,,. 20 års åldern. han hade sin väska i knäet men ingen sattte sig brevid? folk ställde sig brevid för att det inte fanns nån annan plats men ingen satte sig brevid. varför? varför i herrans namn sätter sig ingen?
ja har försökt att tänka på de när ja sätter mig brevid nån, varför just den o inte den.
om ja har en plats brevid o den förblir tom börjar ja undra. ser ja konstig ut, e de nått fel på den platsen?
men nej vilken tvångstanke tänker ni, men ja? ja vill verkligen ta ut en statisktik om varför de förblir lediga platser på fullsatta bussar. 
Även dom bilisterna som inte stannar vid övergångsställen. VARFÖR? det är lag? vill bara kasta en sten lr nått på deras bil. hatar dem :p , hatar iof även dem som inte tackar när en bil stannar. hallå? ta inte allt förgivet här i världen?.. skadar det att vara lite trevliga? ett leende, en handhöjning. så har man gjort en annan människa glad. sånt uppskattas. Uppskattning är så viktigt. så viktigt, gäller allt allt allt.
 MMM , nu har ja fått av mig lite aggresivitet :) tänk på va ja sagt!


lördan va perfekt. allt gick som på räls. mina lillebröder växer dock ikapp mig .. haha oj?!  jena o ja tog igen lite tid :)  hård dag för bröderna, massa o göra, de somnade nog gott sen kan ja tänka mig..
busfabriken o burgerking o bio. ja lyckades göra min drömdag med dem :)
busfabriken verkar grymt skoj, synd att man blivit vuxen :(
dina mina o våra hette filmen, riktigt rolig. bra jobbat madeleine!
Robin sötaste bästisen i världen skjussa hem oss. riktigt fiiin bil har han med,
-men robin hur hade du råd att köpa den?
-men madde ja e ju målare vetty :p hahahah
tokki kom ihåg mig... det värmde. han va helt till sig. oh min mysgris.
lätt en dag som ska göras om. usch vad tiden går fort.
jobbade hela kvällen sen, advance patrol va där o uppträdde o grejjer.
kårallen, slavade åt 500 elevrådsrepresentanter..

hm, funderar på att ta en nattpromenad me grannen vid 3, men vetifan om ja pallar, de e ju dock underbart skönt att vandra i berga om nätterna. älskade nätterna vi var vakna o gick ut o gick me en kopp cola i handen om mornarna sis, minns du? :) vilka tider ja .. solvändan 4.  herregud så fort tiden far.


typ pratat snusk varje dag nu, nästan de enda ja gör känns de som. vilken snuskig person ja är?
Madeleine börjar sakta bli sig själv igen kanske? :) hoppas..
Marie hem från egypten imorrn, neger förmodligen slynan.
träna me lis, nagelsalong me marie torsda...
måndag kryssning. snart oh så snart.
funderar på att plugga de närmsta dagarna. bara pluggpluggplugga!


Han viskar: När natten faller
och du känner dig frusen
då lever, då finns jag här för dig
Ibland ser jag dig gå på bussen
ibland ser jag dig på nån gata
och alltid verkar du vara på väg
Det är över nu men jag kommer ihåg
 en helt annan tid, den e' över nu
det hörs en kall kall vind som sveper förbi
Det är över nu, men jag kommer ihåg
alla stunder med dig, dom e' över nu..


dagens appråpå : saknar din närhet bejb?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback