oh, minnet överbelastas ;)

det regnar, ja kommer sova skönt inatt :)

nagelsalongen med negern (marie) fina naglar igen :p
ser nästan ut som nyår :)  franskmanikyr o silverrand. mm vackert :)
madeleines fåfänga!

Ja o Aka pluggar totalt till projketarbetet , inlämnat snart!!  missar även matten imorrn pga av hamlet. så ja får grejjer att ta igen där med :) istället för att avsluta nått oavklarat fixar ja så att ja får mer grejjer oavklarade.
bra jobbat madeleine!
fan marie kanske lyckas övertala mig&sis att hänka till otten imorrn?  kan ju bli skoj, har lite otten nostalgi.
sen blire stan me mamma på lörda. hon tycker vi ska ha me styvfar,bror o mormor med. haha sjukt jobbigt att gå bakis o köpa skor me hela familjen :@ , fast vet iof vilka par ja ska ha ;D har redan kollat ut dem. hittade 2 par direkt när ja gick in i en affär. finaste. ja tror ja e lite kär :p
börjat prata om studentkläder med. fan, ja vet precis hur min klänning ska se ut. kanske måste sy upp den dock om ja inte lyckas hitta en sån? .. kanske e dags snart?
fast ja o lis ska nog döda oss lite mer på några träningar. fan så döda vi är efter då,. oså ska ja jobba o grejjer efter varje kväll. de här tar kål på mig, aaa de göre?

mors lilla lathund sa , ingen kan så bra som jag
men tycker du som ja, tycker du som ja
så gör ja det en annan dag? :)


jobb lörda natt. trevligt värre.
oså blir min lilla sis ännu ett år äldre? puh, börjar nog få rynkor snart stakkars :p
hehe ne men då blire heldag där o äta smörgåstårta, jummy :D haha
sen kryssssssssning o mer födelsedagsfirande , ska börja dricka öl vid 1 för att fira jocke :p haha
puh, miljoner planer efter det med. men ja ska börja tänka en dag i taget? annars slutar hjärnan aldrig
planera/tänka. fan tillräckligt svårt att sova redan :p

finns nog inget mer att säga. i guess this is it?!
here i am once again, thorn into pieces
but you won't get to see the tears i cry, behind these hazel eyes.





dagens appråpå : du finns i min vildaste fantasi. överallt och ingenstans.
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback