oh, maybe he miss his smukke? :)

okej, blev ut-sliten efter jobbet i onsdas. gick ut i stor grön myströja o flätor . haha heeej platens.
madde blev fuller rätt snabbt :) sen hade hon askul. slutade me att ja satt o drack talins 75a smirnoff ice o rökte vid hennes dator . haha lyckat :p

torsdan va ju då bakisdag.
min dansk, KORS I TAKET. hörde av sig , (hm va de år o dar sen lr vad) vill att ja kommer o hälsar på i köpenhamn. men jeflar karl. först så hör du inte av dig på flera år, sen beter du dig som vanligt?!
danska karlar, grr ;D

okej , sen så hoppa ja ju in o jobba. nydushad. håret blött o oredbart. totalt osminkad o riktigt bakis. kom massa gäster. bråka nästan med en gubbe över hans jävla sätt. fick inbjudan till ett hotellrum på first hotel av 4 karlar i 30-40 års åldern, (skåningar) gorma madeleeeeeiine hela kvällen. haha söta va de allt.
sen SEN  kom de in 3 söta pojkar , lite äldre än mig. tänkte inte mer på de. nilla skicka mig på bordet.
hm, kände blickarna på mig, fatta inte varför förren -OJ ja känner igen han, OH NO!.
jeflar när ja kom på vem det var va de försent. nilla tyckte de va askul o vägra byta.
hallå jag såg ju inte ut som jag igår? blää .
o han va riktigt fräsch , heting.
varför ska man ha dåliga dagar på fel dagar? piiiissigt.


slutade så sent att de inte gick några bussar hem, svinkallt ute. men de va bara att traska hem till berga.
just då önskade man att man hade nån söt sak som väntade på sig hemma.
.. men baaara just då :p

va en sväng i nkpg nyss, fixade naglarna. behövdes. nu är de vackra igen. saknade tumme igår :$

dags att göra sig söt,förfesta dra till gulan/platens snart då kanske? aa tycker ja :)

dagens appråpå: vet inte riktigt va ja ska säga ibland ju :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback