oh, ibland är inte livet en dans på rosor.

åh om man endå hade tid att bara koppla bort allt o alla. o bara få lite tid för sig själv.
typ sätta sig med en riktigt bra bok. jag, madeleine,bokmalen. har inte läst en bra bok på ett flertal månader. ja saknar det. saknar att mala igenom en bok av spänning, av förväntan. saknar besvikelsen när den e slut. vill leva mer i boken, finns det nån fortsättning? vill bara ha mer och mer av den fantasi världen man skapat sig i huvudet av de händelserna som avspeglade sig i boken, karaktärerna.
har nog inte läst nån egenvald bok sedan da vinci koden, och det var ju månader sedan den kom ut.
snälla ge mig tid. lås in mig i ett rum med en bra bok. och låt allt annat lösa sig till det bästa?
vill inte mer, orkar inte mer.

jefla skola. massa plugg. massa stress , massa att fixa. helvete. jag vill inte?
det känns nog jobbigast nu. inte alls långt kvar. och massor att göra?
JAG VILL INTE SÄGER JAG.

vill ge eloge till mina mentorer på hamlet. mina ledsagare. mina "visemän" haha neh.
men de gör iaf så att ja skrattar. ofta och mkt. förlänger väl mitt liv?! :)
skönt att ja trivs, bland alla nötter o alla idoler :p haha ..
där kan ja iaf koppla bort allt en stund o bara ha roligt.

hinner inte träffa mina vänner längre :/  fast glad över grejjerna vi planerar.
våran kryssning kommer ju röjja totalt . världens grej. massa kärlek de 2 dagarna kan ja lova.
danmark i slutet av april?! .. har en dansk på halsen som inte slutar ringa/sms.  min teddybjörn.
syster/bröder den 25 mars (även jena-bästis). ska  roa dem på busfabriken o bjuda macD o bio. saknar mina små troll. de börjar bli så stora. tänk om ja inte känner igen dem ? 11-13 ..snart 12-14 shiet va fort tiden går. mina små trollungar. usch blir bara lessen när ja tänker på det men jag längtar.
kommer ihåg lilla rickard springa över gårn, ger mig världens kram o sa : ja älskar dig!
det känns speciellt de där orden ibland.  åh va jobbigt det är? ska passa på att krama sönder dem nästa lörda. försöka ta igen allt jag missat.  -deras kramar är nog de bästa kramarna man kan få.


-förra helgen va ja full och återfull. även fast ja inte hade tid med det.
träffade min gamla stora kärlek på lördagen. känndes som ja ville berätta allt ja gjort tiden vi inte träffats på. åh, kände hur mkt ja saknade att prata med han. dela med mig saker till han. han va jättesöt.
underbart samtal, som känndes så kort men sammtidigt  evigt. tiden bara stannar när våra ögon möts.

dagens appråpå
: lättade hjärtat lite.  maria mena - sorry spelas på repeat. hjärtat vill prata när den kommer på. mkt som är jobbigt just nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback