oh, fylleslag, jobb och minnen

sjukt vad fort tiden går.

david nostalgi sist. varför berör han mig fortf?


våran mariestad weekend var underbar.

fred johnny tomma idahoe o ja. -kissnödiga tonåringar på roadtripp  -Takida på björnes, -Mina underbara gamla vänner, -vackraste vädret bidrog till aktiviteter som grillning, glass på brygga  vid vänern, massa studsmatta da som natt, charader och "ord mot ord" .  men dagen vi fasade för kom och vi va tvungen att åka hem till verkligheten och jag till pluggandet.
tack för en toppenhelg mina roadtrippvänner och Takida <3
haha fina kommentarer och upplevelser i bagaget därifrån!


hot
haha fyyyy för mkt fylla.  förstår inte riktigt de här med att man känner sig så snygg, ju mer alkohol man får i sig. för att sedan upptäcka att du är vackrast nykter. haha fy, idahoe o jag med varsin spetsad piña colada. för fulla för vårat eget bästa.

snabb redovisning för dagarna ni missat.
v22. måndag: paus i pluggandet, idahoe ja pierre o eriksöt, spel&sprit
tisdag,onsdag: råplugg, massa prov på kort tid.
torsdag: mys och frozen strawberry daquri på platå med sis!
fredag: jobbjobbjobb 13h
lördag: sliten, jobb på dagen. paja mobilen:/  champange fick igång mig till kvällefylleslag med idahoe, sjukt slut hos eriksöt.
söndag: ja&idahoe firade eriks födelsedag me tårta champange, öl osv hos han&pierre.
v23. månda: jobb --> premiär, måndagsklubben vadstena. röjj med idahoe. buss hem med firman, haha massa citat från den kvällen kan ja lova. fyyy, vilket slut:p
tisda: jobb , en kall på hamlets uteservering. biljard o kaffe på plaza hela natten :)
idag: sova sova sova, tog igen alla sena nätter o tidiga mornar tror jag. haha
imorrn: städa!!!, plugga, skolan, sömmerskan och leka med alfred?!

fy studentveckan snart.
fira idahoe på freda, o åka till otten me flickorna. lörda blir de mer firande, maskerad med stumpan?!
sönda, kanske min o idahoes planerade filmkväll, mio min mio dagboken osv? hehe
sen ere ju månda, brännboll & måndagsklubben? tisda, öl o biljard? onsda, till frisören o nagelsalongen,  platens? torsda  middag, smycka vagnen o tidig sömn? ..

FREDAG: student!!!

(han är nochanlant, hetsigt temperament, ofta sur, hugger på varenda ord jag säger, mansgris och ska jämt ha rätt. fy.. heting blir fd.heting.  synd bara att han även har bra sidor  och vackra ögon ;D)



fick schema för sommarn häromdan. ja ska jobba typ 30h i veckan i 8 veckor framöver, så ja får nog vänta med att planera sommaren. hade tänkt åka till zakhyntos, men får spara det. ska kolla upp studierna i barcelona snart så ja kan boka in de i slutet av augusti. har även börjat kolla mer på asienresan. fy så spännande. hittar massa tips osv.  ibland känns allt riktigt bra :)!


dagens appråpå:

fy så dåligt inlägg, men om sanningen ska komma fram så skrev ja ett lika yrt som vanligt först. men jag , blondin som ja är råkade ta bort det :$ , så ja blev rätt trött och tänkte skita i skiten, men kom fram till att ja har gjort för mycket roligt, så ja va tvungen att skriva ner nått för att komma ihåg.
          

Kommentarer
Postat av: ajdahooooe :D

vi är fullast & finast madde ;D alltid!

2006-06-09 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback