oh, onsdag torsdag och lördag vare ja :)

hoho, blev visst inte söndagkväll, men måndakväll är ju bättre sent än aldrig ;)

förra onsdagen är värd att nämnas. stenböjd. utgång med arbetskamrater och vänner.
gjorde egen strawberry daquiri.. hm inte lika god som vanligt , men den funka ;D
kön va för lång till platens, så vi fastna på 55an , där mattias fixade in shotbrickor.
för att senare på platens där vi gick in 45 min innan det stängde, beställa in ett helrör.
där hetsdrack vi för att hinna få i oss helröret. slutade med efterfest på snickaregatan i antons mammas lägenhet, riktigt het lya må ja säga! ja hittade chapenhill i kylen, weeiihoo. för att visa vilken duktig flicka ja va så tog ja även klunkar av pojkarnas konjac, blähä? då är jag full kan ja lova. vaknade 10 o fick beställa taxi för att hinna till doktorn, där ja va tvungen att infinna mig pga att kocken 1 dag tidigare hade skadat min fot genom att kasta glasflaska vid sidan som ja fick in splitter av . lämnade dock en stor fin blodpöl "-det ser ut som nån mördat nån här" , då var inte madeleine glad, fick ta med min personliga assistent emmie till norrkan där ja fick min månliga manikyr ;D .. hälsa även på abuelitos, fick min soppa o några empanadas med mig hem. mkt gooott. pengar och kjol lyckades de även packa på mig. träffar mig så sällan :/
saknar er, ska ringa när jag är i barcelona!

äventyr!
ja det har de vart i helgen.  kl 01.45 på torsdag natten tog jag o idahoe nattbussen till malmööööe!
hihi mysig spännande och förväntansfull resa. härligt att åka på natten.
trött picke hämtade oss på fredagmorronen. en hellraiser film sedan sova va det första vi gjorde.
lycka kännde vi då vi satt nyduschade i handduk på pickes balkong , rökte , öppnade första ölen och njöt av malmö lukten i soooolen!
dagen bestod av alkohol. haha började efter lunch, killarna gjorde hinkar. MG, kubblagen var jämna och tävlingsinstinken hög :p supermys iaf. riktigt sommaraktigt.
pojkar ramlade in under kvällen. skönt att vara ensamma tjejer sådär ;D
hm ja niklas jimmy i idahoe, sen kom tobbe (aww, kos sötnos) micke jimmy andy o 2 till som ja inte vet namnet på tror ja :S haha ..  jag hann o bli generad tusentals gånger då tobbe givetvis skulle ta upp pinsamma detaljer från kos, gällande mig och han. tänker inte gå in på detaljer, men han älskade att jag blev generad och skrattade och kramade mig om varannat . fy, vi rymmde iaf till hans bil och lyssnade bla NOFX , lovely ;) Emelie (bästis från M-stad) joinade oss sedan, då fick alla brått och rusning till stan.
satt på lilla torg o drack öl o chilla, hann även se etage o slakthuset bl.a haha .. ingen kommentar :)
picke betedde sig illa , och madeleine blev arg. hade iof redan planerat att jag skulle sova hos tobbe .. :p
men slutade med att både ja o flickorna fick sova hos tobbe... happ, ja som "offrade mig och kunde sova hos tobbe med bara han för att de andra inte skulle få trängas i pickes dubbelsäng" hahah.. mm det tror säkert alla på :) ja slapp iaf frysa med en varm tobias brevid mig, och det är ju minst lika mysigt med en gosig idahoe på andra sidan, hihi ..

lördagen var vild, ensamma i pickes lya, fick bilnyckel till jimmys snyyyyygga rödvita volvo , hihi..
där åkte vi iväg.. skulle till havet. vamos a la playa osv .. precis när vi skulle gå så dök tobbe upp i dörren helt inställd på att vi skulle åka med de till köpenhamn klockan 2. klockan va kanske halv 2 ... :$
hm nervöst försökte ja få fram att vi kanske kom vid 5 ? :) tobbe blev lite bitter men lät sig övertalas, de va iof hans födelsedag vi va där för att fira juuue!  lyckades hitta till Lomma, men var fan låg stranden?, hittade stranden och trodde att allt var frid o fröjd tills vi fick reda på att de va FEL STRAND, herrejesus.
aja lyckades till slut..  årets första dopp .. mm härligt saltvatten. solade i en kvart, emelie generad över att ja va tvungen att ligga topless. *a woman gotta do what a woman gotta do" haha..
ja o idahoe fick igång engångskameran, jippiiiee..  sen att de tog en timma lr nått att hitta hem till arlöv igen, det är ju inte vissäntligt... typ en korsning med 4 avfarter åkte vi rätt fjärde gången. haha vi va påväg till lund där ett tag.. men men roadtripp flickor. haha ..
snabb iordningfixning och tåget till kööööööpenhamn! fan va underbar stad . svårt att välja mellan malmö o köpenhamn. usch de e lika underbara bägge två. gick iaf ströget ner, hittade pojkarna. efter massa förlåt över att klockan va 8-9 istället för fem, firade tobbes födelsedag på mysigaste puben. stämmningen i köpenhamn är för underbar?! .. hans glittriga ögon kom fram till att vi skulle nattbada.
planerna blev bajs.. snabbt avsked på tågstationen och vi hann sova 2h innan vårat tåg avgick 07.15...
hemskt roligt i köpenhamn med tobbe max jimmy lasse picke och flickorna dock. tack grabbar.

idahoe när hon såg öresundsbron från stranden: kolla man kan se ölandsbron härifrån?!
hahahahahaha..


inte alls kul att jobba igår. saknar skånskan och stämmningen. men har ju idahoe som kommer härma skånskan tills vi åker igen i guess...haha  får även kolla scientolog avsnittet av southpark så har ja nog tobbes garv i bakgrunden.. för det hann vi med i fredags natt. fan va najs!

hey kommer blogga dubbelt hädanefter.
  blev tillfrågad om att blogga ang utelivet på nyöppnad lkpg
sida.
nämner inte mer förren första kommit ut :) men det låter ju fun!


okej fram till lite offside info sådär . läste en interjuv om  Lindsay Lohan idag i förra cosmopolitan. (jah ja e en sån som läser sånt) haha .. gillar inte henne nowadays. tyckte om henne för längesen innan hon blev sådär ultrakänd. då hon var en söt och oskuldsfull flicka. ja , då tyckte ja om henne. men nu har hon blivit alldeles för stroppig för mig. men fann en sak jag gillade med henne. hennes citat, som jag mer än gärna tar efter! citatet lyder " livet är inte de andetag vi tar, utan de stunder som tar andan ur oss"
så sant och så rätt. som hon även sa "det vill ja ha i mina äktenskapslöften" .. sitter här nickandes och instämmer helt fullt ut med henne.  1 poäng till dig tjejen!

För att bli en "Hetdejt" tjej enligt efterfesten så måste du skicka in 3 bilder på dig själv och svara på de nedanstående frågorna, så om du har tur visas de upp i ett herrmagasin.

Namn: Madeleine  
Ålder: 19 på mitt 20nde år
Yrke: servitris/bartender
Ort: Lkpg
Intressen: äventyr
Vad är det bästa med dig? finns för mkt för att ja har ork att skriva det :)
Vad är det sämsta med dig? att jag kan vara för rädd för mitt eget bästa.
Vad är sexigast på en kille? deras blick när de blir tända
Hur ser din drömkille ut? brunt rufsigt hår, bruna ögon lagom musklig lagomlång fint leende (även fast min stora kärlek är blond och blåögd)
Vad är viktigast hos en kille; pengar, charm, humor eller utseende? ja karlarna som fångar mitt hjärta verkar vara fattiga, utseendet varierar. gemensamt är dock leendet och glittret i ögona. humorn kommer alltid den stora kärleken ha patenten på , så ja CHARMEN måste vara viktigast  :)
Hur vill du bli förförd? beror på partnern och situationen, älskar romantik, men även att bli tagen med storm.
Vilket är ditt hetaste klädplagg? de flesta av mina underkläder, men antar att de röda stay up settet slår igenom.
Vad går du igång på? spänningen som finns inann när man känner att motpolen vill detsamma som man själv vill..
Vad gör dig avtänd? killar som ljuger.
Vad ska en kille ha på sig på en dejt? stiligt, avslappnat, det som han passar i som han känner sig bekväm i , det är oftast det som gör han sexigast och självsäkrast, manligt.

så, om ja skulle skicka in det här och få svar. så skulle jag aldrig i hela mitt liv gå ut med grabben?!..
så tillgjort. vadå att det är ödet som för oss samman? , det är ju ett rent spel där han läser sig till hur han ska vara och beter sig efter min önskan. fel o fel o fel..
vill bara träffa nån som fyller i alla mina prickar utan att ja ska behöva nämna dem. oja .
men som sagt, drömmar är till för att drömmas :)  men om nån har en vän som fyller kraven ere ju bara att plinga?! haha såja mer likt mig va:)



STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING!

Min Nina fyller 19 år idaaag! synd att hon jobbar större delen av dagen,
men hoppas att det blir en emil vs alfred öl på kvällen?!
älskar dig, och hoppas att du får allt du önskat :)


dagens appråpå :
mm så ere när man har massa att skriva om, finns tusen saker ja glömt, men som sagt, ja e en såndär bättre sent än aldrig person ju :)

Kommentarer
Postat av: Poya

Hej gumman!

Men jag har ju inget roligt att blogga om... förutom MullvadsKubb som vi ska spela på lör. Det kan du läsa om på mullvadskubb.blogg.se

*Är ett spel som vi heeelt själva kommit på o regler o detaljer ska läggas upp på sidan, så där har du nåt att läsa.

Men ärligt, det händer så lite i mitt liv o så mycket samtidigt att jag blir snurrig i huvudet. Den ena o den andra hinner komma in o påverka mig o givetvis handlar allt om kärleken. Usch för detta ord o fenomen som får en att känna o må både upp o ner. Men det mesta kommer ge svaren med sig under den här veckan så nästa vecka mår jag förmodligen "normalt" igen... hihi

O du. kom inte hit o stötta o stödda upp dej mot mej. Jag har en inbyggd solbränna jag me som den iranier jag är! så det så! konstant brun, plus att jag solar solarium flitigt o reser en del oxå :P

Slår vad om att du inte va brunare än mej förra sommaren...

Men gumman, du har fått mej på lite skrivarhumör, visste inte att folk verkligen ville läsa det jag hade att skriva, va så mkt roligare att skriva när jag bodde i paris, då hade man så mkt mer intryck o känslor att dela med sej o då handlade inte livet bara om tjejer som kommer o går! hihi...

När det blir australien till hösten så ska jag blogga som aldrig förr!!!! hihi

Pusssss på dej!

PS. Se va snabbt jag svara!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback