oh, jag orkar inte bry mig.

jag är svarthårig igen. fint..

hm, jag vill inte bry mig?!  poängen är att han inte alls är så bra, eller att ja ens tycker om han så mkt som jag inbillar mig.. jag måste ju bara ha ett offer som jag kan ösa över alla tillfälliga känslor på. och det blev han.
jag tycker om att vara med han, när det bara är jag o han. jag tycker om att sova med han tätt brevid mig, och så tycker jag om att vi är så grymt lika..  men sen då?!

kan vi inte bara mysa igenom livet? utan att krångla till det så mkt som alla gör...
måste man vara svartsjuk?!

anton och jag kollar igenom skolorna. ska bli skönt att sticka härifrån..  det enda ja gör här är att jobba och supa. jag har tappat meningen med livet lite.. påsåvis så blir alla små problem värdsliga krig ungefär..

vad hände med nada mas heting?! ..jag vill inte bry mig!!!


bloggandet för www.lkpgvip.se är igång, ska göra en uppdatering efter utgångarna i förra veckan nu strax.. frågan är om ja pallar måndagsklubben idag?!

förlåt för att ja e dålig på att skriva, men jag är nog inne i en depp "gömma mig glömma mig och tömma mig" period... 

hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback