oh, fyllesnack som vanligt?!

maj gåd, glömt hur såld ja var på dj mimi -. sambamix, fan va naaajs!

skönaste kvällen, jobba iof hela dan, haha ja o mitt ny slingande för blonda hår blev totalpikad av kockar som servitriser. FY :P haha ,, de blir nog bra de där gonzan ;D

frankrike förlora, liiiite surt kanske? japp, vetifan varför men ja va helt på att frankrike skulle vinna. fan då!
öl och drinkar, vin.. kommer nog vara bakis imorrn. hamna iaf på plaza me challizz o fennie. totalmys.,
längesen flickor, hoppas ni firrar malmö på torsda så vi kan röjja?=
JA, de stämmer, ja ska nämligen till malmö på torsda. äntligen .... hoppas på att flickorna hänkar!
längtar enormt som vanligt. malmöe i mitt hjärta :p

låten påminner mig om när ja satt här vid fem på morronen efter festen ja jobbat på, med en bailys flaska i handen o ciggen i andra, aa kommer ni ihåg de inlägget? då va livet härligt må ni tro :D

btw så va förra inlägget om heting. japp nada mas heting! orkar inte bry mig, räcker med att ja stööör mig på att ja bryr mig, förstår inte ens.. först lägger ja ner energi på att vara intresserad, dvs bry mig. sen så lägger ja ner energi på att stööööra mig på att ja bryr mig/ är intresserad. och nu lägger ja ner energi på att störa mig, irritera mig på att ja stör mig på att ja bryr mig/är intresseraf. usch tillomed JAG finner ingen slutända på det hela....  SÅ kort o gott så finns han inte längre. heting skall aldrig mer nämnas :o 

fy missa skummet på otten i fredas :/ hhaha fick dock uppleva skummet på sötis skor, vääänligt ;)
nja , men bejb du vet att ja uppskattar ditt sällskap, du e super mysig att sova med , de vet du gubben!!
tur att du finns o ger mig lite närhet när fd. heting irriterar mig, du får mig iaf att glömma för stunden!
glad att du finns!


lis börjar komma igång igen bra skit,  nina hade ja mys med igår, stackarn har vart sjuk hela veckan så vi passade på att prata av oss :D .. stångån va toppen i fredas. total mys att träffa alla chåmpizar, och alkoholen flödade, platens efter gjorde d einte mkt bättre :p hahah ...



dagens appråpå : att ja fortfarande orkar tönta mig med de här, aja dagens appråpå är iaf att jag faktiskt , även efter såhär långt tid, varken glömt eller gått vidare ett dugg, för nina o ja kom starkt nog fram till att ja SAKNAR DAVID. fan vilka minnen vi haaaaar. ta mig tillbaka?  ja vill eller kan inte glömma :/ ..

nu är ja nog hungrig igen .. haha heeeeeej fyllo madde, tack o slut. eller btw.-... poya ja kanske tar mig i baken o svarar imorrn? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback