oh, whiskey- ja är en man.

såg dumlepapper inatt när ja kom hem, vid ingången. haha oh,no nyår förförljer mig?! :D


platens igår, soft som fan. maaaaassor folk utan att överdriva, härliga vänner o nytt trevligt folk.
förfesta me lis talin  & monka (+killarna) men träffa även fennie o gänget där.
himla kul att träffa henke från kursen. faaaaan va mkt vi har att ta igen.
BARCELONA I SOMMAR DÅ? yeeaaaahh. henke ja & leontine. halleluja


korten från igår äger. haha naaajs!

okej, folk snackar om balen. att ja måste dansa. meeeen ja vill inte. eller okej med 2 av mina närmsta killkompisar, men de är ju så skygga begge 2.  stackars mig.
ja kan ju absolut inte dansa me nån ja e attraherad över. mitt temperament blir så hett på sånna :)

okej tonajt, bartender på ninas pappas 40års kalas. ruskigt kuuul! tomorrow- nyktert ,bio lr träffa gammla vänner. lörda utgång igen. att ja pallar?!  men sen ere sönda o då ska vi köpa gymkort. sen ska vi vänta lite me drickat så vi kommer igång me träningen, ska bli såå skönt.  känna sig lite hälsosam.

dagens appråpå
: gick en sexa whiskey, oh no madeleine klarar ju inte whiskey BLÄHÄHÄH .. o hon tog den hela i ett svep. FAN VILKEN MAN! aa ja vet, kanske inte ser ut som så, men innerst inne? :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback