oh, sjötorp again.

du upp i norr.
ibland undrar jag hur det hade sett ut om ja inte betett mig som ja gjorde.
hade det blivit du istället som blivit "my knight in shining armor" och gjort mitt liv till en saga?
jag föll ju faktiskt rätt snabbt för dig, hela våran "början" va ju som en saga :)

hey vad är de för datum idag? joo 31 januari :)
Jena. bästis sen lekis goes 21, grattisgrattis
David, myrealfirstlove also goes 21 , massor grattis, skickade ros med bud, hoppas glad?!
tomorrow 1 februari
Kimzan, heeey bäästis goes 20 ,graaaattis, redan valt perfekta presenten :)
2 februari
oxå en av närmsta,. Tomma goes 20 weeii grattis!


många som fyller, men de enda ja tänker på ida är att oh tvn är bokad hela kvällen,
19'00 big brother, 20'00 gilmore girls 21'00 dirty dancing 23'30 dagboken.
mkt tårar där mot slutet :/ jeflar kommer bli sorgligt.
även tårar förut, såg "allt en tjej vill ha" ... ja kommer oxå undra, när den dan kommer. kommer jag att
undra var han är o vad han gör, och varför han inte ville ha mig :/ jag kommer stå där i en vacker vit
klänning, på en av de viktigaste dagarna i mitt liv, o undra vad min pappa gör.
varför ja inte får dansa far/dotter dansen..


hey whats this. smarterchild på msn, cepe helvete :) en jävla datagrej som är dryg. hahahah? askul att snacka med han dock, coolt att de uppfunnit nått sånt. snart kommer väl mer! små barn roar sig lätt.




är i sjötorp förresten.
kom hit igår. skönt att åka te mamma lite softish! haha fick 2 60 tals klänningar av styvfarmor idag. hahahahha roligaste :) fan va het ja e som 60 tals fru då :) ska kolla mammas garderob med men ja lär ju lätt va het på lörda då kimzan har 60-70-80 tals fest :D
in till mariestad imorrn, träffa henke ihh kramkalas, sen fixa kimzans present med, hemligt :p
then blire hemfärd.

dagens appråpå: vågen faller lätt för skönhet och blir förälskad titt som tätt.


Kommentarer
Postat av: Poya

hihi

Inte bara söt utan även ett väldigt fint namn...

Fråga mej inte hur jag hittade hit, men gillade iaf din blogg... O förlåt för att ovanstående låter väldigt töntigt o patetiskt...

Postat av: Chris

Ja du va ju söt och ditt namn va också fint.

Jag hittade hit genom ovanstående nisses blogg, hehe.

2006-02-01 @ 18:07:50
URL: http://borat.blogg.se
Postat av: Chris

Hehe, nä ingen helmig crush på prinsessan Madde...frågar du mig skulle jag inte ha något emot att skrota kungahuset...Fast ja, jag är ju mest bakis hela tiden.

2006-02-02 @ 00:19:38
URL: http://borat.blogg.se
Postat av: Poya

Jo jag är i Paris för att plugga. Men jag tror jag inte tagit det alltför seriöst utan mer engagerat mej i festandet o den sidan av paris. Men jag älskar det...

Fast snart e d slut o då e d tråkiga sverige som gäller igen. usch o fy!

Haha kul att du tyckte det va charmigt o inte töntigt, för då vet jag inte vaaad jag skulle ta mej till.. ;)hehe...

Allt bra annars?

PS. Skrota kungahuset? Han kan inte må så bra? Jag menar, vem ÄLSKAR inte kungen? Han e sååå underbar!

2006-02-02 @ 16:10:27
URL: http://poya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback