oh, lönehelgen är över.

hm where to start. roliga dagar har passerat.

sexpartyt blev inställt pga sjukdom i torsdas, jefla synd. men de kommer fler tillfällen.
shoppingen me mamma blev lyckad. weeiii. har svarta/rosa spets gardiner i sovrummet nu.
och rosa lakan me svarta sidenpåslakan, porrigt värre :D har baren i vardagsrummet, vetrinskåpet.
har nästan allt ja vill ha nu :D
mamma och jag är så lika. finns ingen underbarare person än min mamma!
tiden drog iväg, men sluta med att ja bengan lis marie madde o freddy förfesta hemma hos mig :)
toppen kväll, bk va hett. men missa förmodligen september, för ja såg iaf de aldrig. men kan bero på att vi va en större del av kvällen på harrys med, haha yeeeah ragga gubbar. haha
lis ja & bengan fick en hel lyckad kväll utan några neggativa konsekvenser. najs som fan!

fredagen va ja förfärligt bakis, men kom iväg till skolan, kändes som ja va full fortf. somnade på lektionen? starkt jobbat madde!  freddy våran lilla ängel kom o hjälpte mig med vitrinskåpet. tacksamt!
nina & ja började dricka, massa snack och mer o mer vin. supermysigt. partystämningen blev hög, slutade me att vi "muta" freddy att skjussa oss till otten. ninas oskuld. hade även en toppenkväll här.
låg typ i baksätet på vägen hem, vi hade druckigt för mkt igen. hallå, finns de inget stopp längre?

pratade mkt om sälen. oj va kul vi kommer ha. längtar enormt. snaaaart så!
sälen!


ida vaknade ja av att chefen skrev ett mess, ja behövdes i hamlet ikväll. oh no, min gulanlörda.
men men det blev lyckat. jobbade mellan 22 - 04 ,... stod i baren o gjorde drinkar osv. askul ju!
sis&kimzan m.fl kom o gjorde sällskap. härligt, saknade dom i början :)

ibland känns de som om ja aldrig ska bli bitter. ja har så mkt tur i saker man inte tänker på.
bussar/tåg är sena . just när jag är sen , tacksamt. ja hittar pengar, massor  ofta?!
ja har underbar mamma. underbara vänner. ja har fin lägenhet o bra utbildning.
plus att jag är ruskigt söt. haahhahaha  aa livet e fint ibland-


dagens appråpå :
I feel stupid to call you but I'm lonely, and I don't think you ment it when you said you didn't love me..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback