oh, I've totaly forget about my fairytale.

oh träffa han igår igen. finns det nått hetare? bara tanken gör mig het fan :p

hann inte med kimzan&nickan, sörjer* får mitt schema imorrn. vi lyckas jämt skjuta upp det.
saknar min bästis nått enormt, när blev vi så upptagna att vi inte har tid med varann? min kimzan...

jag orkar inte dig längre. nae, faktiskt inte. du gör som du vill.

blev nykter tripp på gulan igår, eller visst drack ja en cider o nån tequila, men hade iaf huvudet på skaft hela kvällen, som tur va träffade ja inte mitt nyårs strul, haha herregud. lis/fred/jag började att småmysa hos mig efter ja kommit hem från mormor. haha vi har HUMOR. borde starta en stand up show, ja ska fixa videokamera. haha.. fy fan. vi tänkte köra skådespel på krogen, men i våran nykterhet fega vi ur.

tomma är fegast i världen :/ (igår va han även fullast)


dagens appråpå: nu börjar mitt fullspäckade schema. skola/träna/praktik varje dag. jah..
tur att lis, marie o sis ska va me o träna, så ja får träffa dem iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback