oh, en lång snabbis sådär :)

åh, borde inte sitta här, har inte tid. har 55 sidor kvar att läsa innan mitt prov, som ja fick reda på att ja skulle ha då min lärare ringde och väckte mig vid 11 .. sista chansen madeleine, prov i ansvarig alkoholhantering. ..hörs ju direkt att de inte är mitt favoritämne :D

ja fryser som en gnu, kanske e sjuk? eller är det bara denna allmäna trötthet som tynger mig? kan även vara det faktum att det är snuskigt kallt i denna lägenhet. eller så e det de ja minst tror på, att ja har för lite kläder på mig :p   mkt filosoferande..

mina glasfibernaglar pajjar. men oh så fina mina riktiga är. weeii ska dit imorrn med sis o fixa.


hm, måste shoppa, hitta gardiner till sovrummet , vet precis va ja vill ha (måste komma ihåg att mäta fönstret innan). svart/rosa spets. haha låter sjukt men de blir snuskigt fint till rummet. sen måste svarta sidenlakan hittas.. grrr. 2 påslakan + 3 kuddfodral.
then vardagsrummet. vitrinskåp med belysning, (vet vilket) ska även köpa och klistra på svart trä, yeye ja kan inte förklara. men iomed att allt annat trä är svart där så ska vi ju fortsätta på det viset.
oså stor hög golvväxt, vet inte om de ska bli en palm eller nått annat än, det märks.
måste även hitta ett lagom högt barbord. kanske kan köpa freddys dock? de skulle passa där i hörnet ja :D  sen e de bara små tekniska saker kvar.
pluppar som ja kan lista sladdar med längst listen är ett måste. men de kommer ja säkert glömma :D
oooh så fint de kommer bli :D:D:D:D


har kommit igång med träningen nu,
fy fan de kommer bli hårt. men de e kul, beach 2006 ffs.
funderar över sommarn. iomed att ja skiter i balen nu, så kanske mor min bidrar till studier i barcelona?
kan ju va rätt schysst att börja att studera spanska där , så ja kan flytande sen och gör farmor glad!!!
kan ju jobba i barer på nätterna endå .  känns som ja behöver det , så ja kan hänga me farmor o hälsa på släkten i chile :)

sen asien. thailand, indien, kina, vietnamn australien & nya zeeland.  funderar på att åka i november.. till april? fan så härligt. 

usch sätta igång att hårdplugga nu de sista månaderna. fixa fint slutbetyg, praktiken ska skötas snyggt så har ja jobb här hemma om ja vill va i sverige lite ;D , o sköta träningen så  håller ja hälsan o
blir fit :o

lugn helg i helgen, imorrn blire naglar med sis, träna me lis&marie, sen vet ja inte. lördag blire kanske träna igen, then shoppa, sen antagligen kanske praktik?. sönda kanske bio med bröder?  saknardemsåmycket*



dagens appråpå: måste lära mig att ta lite mer ansvar. prata mindre och göra mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback