oh, honey I gotta leave this.

jah veckorna bara springer iväg. närmar sig jul med stormsteg nu, var är julglädjen? hallååå???

million stylez - miss fatty är så HET just nu!

japp, myser inte med grisen längre. tycker han har blivit helt off. orkar ärligt inte bry mig.
han vet hur ja känner för han och han vet vad han förlorar.
tänker inte sitta där o se på när han går ner sig.
saknar den jag fick se ibland, den glada supermysiga killen.

blev lite drickande me pjäri och hans pixel som mucka i måndags. ja sara o idah besökte hålan i ljungsbro, fick självklart som vi ville och drog med oss dem hem till min lya. film typ sen sova.
första fikan på lääänge blev av. jag och nina myste tisdagskvällen.
onsdagen blev det utgång.
ja nina & camilla hamnade hos Mr.Niceboy på förfest,
jah, lagom chockad när han ringde. riktigt roligt att träffas igen, killen har finaste lägenheten i stan, i loveit!
lekte me fågel och beundrade inredningen, allt va perfekt förutom att ja saknade hans bästis där :p
gick till platens och gjorde det osäkert. träffa vänner och jobbarkompisar. riktigt lyckat!
stod o vänta på idah en timma efter krogen, sen försvann hon *slyna*
så ja o sara begav oss hem själva. det hade börjat regna vid det slaget med..
vadå att st larsbron byggs om? .. finns säkert ingen anledning till att de finns galler?
de går ju att ta bort gallren och gå endå ? JAH DÅ ERE MENINGEN.. hahaha
lerstup? . regn+ lera.. HALT. stövlar med klack.. fan va fint!
efter mkt glidande och skrattande var vi över. jag tvätta händerna i en vattenpöl o sarabara kissa i skogen.
sen gick vi skogsvägen hem, ickebryende om vi kunde bli våldtagna, för i de ögonblicket var allt bajs.
hahahhaah.. några minuter senare , några mackor o en skräckfilm i sängen så va allt bra :D
sarabara were nuts!

nu ere mys hos mamsingen! 18 mil från linkan, fy va skönt. julbord med familjen idag. åsgårn, tydligen fint ställe :) sen imorrn kommer em-mstad. o hämtar mig redan vid ett .. för att åka till systemet. hem till henne o äta o fixa oss. sen börja parta. henke o ellie m.fl kommer meed. fy va kul:D
men ja berättar väl allt roligt som hände annan dag:) HEJPA!

dagens appråpå: tur att nån ringer och får mig att skratta ibland, härligt att prata med dig blue eye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback