oh, bästa helgen sedan jag kom hem!

toppenhelg, jajamensan!
julbordet var supermys, massa god mat och trevligt sällskap:)
första gången ja typ märker hur grov västgötskan är. aldrig riktigt tänkt på det faktiskt :s
och jag fick höra att nu e ja hel östgöte , finns ingen antydan till västgötska kvar.
om ja inte får återfall o säger tisda och torsda :P



i lördags började vi dricka klockan 3, ja fick som uppgift att lära EmM dricka vin. de gick fint.
Henke jag och EmM pratade minnen och myste innan vi drog till Per (EmMs vän) på förfest.
bästisarjag och Em-Mstad.
(gammal bild på henke och EmM) (även gammal bild på mig och EmM, vet inte va ja gör riktigt)
vid det här laget hade vi blivit onyktra o dana :p roligt gäng på förfesten, tiden flöt på.
en av grabbarna som kom kännde jag igen som förr varpå ja säger "jag vet vem du är, alla visste vem du var när vi gick i sjuan  -(hans för och efternamn) , du va snyggast i stan, det tyckte alla" hahahaha? här var jag absolut inte blyg inte. han blev tydligen glad av att hörat för han blev nog trevligast där.
innan ugång hade ja o EmM fått i oss nästan 3 liter vin och några cider / smirnoff ice. så inte underligt att vi var kalas bägge 2, va nästan orolig över att EmM skulle däcka innan vi kom utanför dörrn , hehe.
Var premiär för mig på Statt, varav jag tyckte de va fint, bra upplagt och roligt folk. såg Adde rakt över baren, och hade dunderkramkalas. sen blev han väl lite för vänskaplig men jag citerar : "jag har hört att bästisar har det bästa sexet, då måste vårat va himmelskt, för vi har ju vart bästisar så länge" hehe sötnosen är likadan varje gång han festar. tur att jag är förståndig iaf. massa dansande och massa alkohol av mina gammla vänner gjorde kvällen lysande. kysste "snyggingen sedan 7an" tänkte att oj vad jag kunde skrutit med det här i sjuan, och smög hem med EmM. totaldäckade, svarade i telefon i sömnen o hörde inte EmMs 9 missade samtal. undra om killen kom och  plingade på på natten som han sa att han skulle?
sssuddigt
(vilka fotografer vi var, hahahah herregud)

aja framsteg iaf. inte pratat med han jag inte ska prata med sedan i onsdags.
och har äntligen, för första gången sedan i mars kysst nån annan än han!
sålänge jag inte kommer träffa han så kan jag väl lyckas glömma han?
fan ta dig att du kunde va så söt o underbar.

dagens appråpå:
hellre ensam än med nån som knullar en ny varje helg?! allt lr inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback