oh, bara kramas :)

återfall. längesedan vi bara sov med varandra. glömt hur mysigt det är..
fast jobbigt att du har sådan makt över mig, du gör mig till toffel!

hade bokat filmkväll med david igår, vad hände? aja fick en toppenkväll med Idah Emmie o Sara istället..
MISE kväll så att säga ;D .. 2 halva filmer och massa skratt. sen rammla det in 3 karlar frammåt halv fyra o förstörde stämningen. blev lite efter fest liknande av det hela och idah/emmie flydde fältet.
jag fick krypa ner brevid min kelgris och sara skaffade pojkvän :)
ibland blir allt bara bra tillslut!

ska åka iväg till mamma idag igen :) jobbigt med tanke på att julklapparna inte är klara riktigt än. men myyys! synd att det är jul, annars hade ja dragit med mig grisen. äta massa god julmat hela helgen sen åter i Linköping juldagen! jag har förfest oså blire utgång ska ni se :)

dagens appråpå: vi måste fixa nyår snart flickor. det närmar sig med stormsteg.. durududjuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback