oh, känslostorm

vet inte om ja ska skratta eller gråta längre.

kommer jag hinna göra allt jag måste göra innan ja åker?


om jag får dig så arg, och om du kan få mig så ledsen. är vi bra för varann då?
tycker om dig så mkt, kan slappna av och mysa i ditt sällskap.
du gör mig glad. men inatt gjorde du mig ledsen.
är det bara ett missförstånd, eller var det meningen att de skulle stoppas.
syns det så väl vad ja känner?


dagens appråpå:
det regnar, jag älskar regnet. och saknar dig. saknar du mig?

Kommentarer
Postat av: Poya

Hej...

visst va jag snabb på svara denna gång?

hihi

Hej hej...

Hur mår du nuförtiden då? Va gör du? Fy fan va tråkigt att sommaren är över. Fast jag drar ju ändå till Aussie snart så det är lurre... Får min dos av sol o jävlar va jag kommer vara brunare än dej den 23 januari då jag kommer hem =P
Så det så!

För Guds Skull är mitt och Mickes uttryck och vi har patent på det. Bara så du vet...

Hallå, när ska du komma till sthlm då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback