oh, malmö/köpenhamn snaaaart!

dagarna har sprungit iväg.
norrköping i torsdas me lis/marie, fina naglar igen=)
stora skrattanfall efter att lis körning misslyckades lite. haha
dags att ja skaffar körkort tror ja , så ja slipper sitta bak o klaga.

i fredags hade ja o lis städyra, va även duktig o gick upp och tvätta vid 07.00, omg!
vi gjorde även staden. kolla skor osv :) hitta ett par som ja funderar på.
"mina" skor som ja blev kär i finns inte kvar i min storlek:/ hårt liv.
Emelie dök upp fram mot kvällen. alla tjejer kom o började festa.
jag -bartendern- gjorde tjusiga drinkar i coctailglas, bla san fransisco
är iof ingen cocktaildrink, men ja va sugen på att dricka fint :)
platens utgång , inte så mkt folk. men de va trevligt.
johnny&fred hängde me oss hem o lagade omelett!

så stötte på han i fredags. mannen, legenden, myten. HAN med stora h:t!
mjo, ja har inte glömt han än, var för nykter för att blunda för det i fredags.
hela jag darrade. han väcker så mkt känslor i mig när han är så nära.
David, kommer jag någonsin glömma dig helt?


lördan blev ja väckt efter att sovit 3h lr nått, emelie tvinga me mig på stan.
va där mellan 11-2 omg.. ja va helt förstörd :) aldrig på stan så tidigt :p
sen bakfylledag. segade&käkade, film osv.
nina dök upp sent på kvällen och fick igång mig. emelie gick o sov, skulle köra på morronen.
ja o nina drack drink efter drink. vid 2 kom vi på att vi ville till gulan, halv 3 va vi i stan? haha
planera massoor. ja hon bengan o alex kommer ha så kul i malmö!!!
fick skjuss hem av hennes karl, och hennes "lillebror full som svin" sött lammkött de där :p
söndagen segade ja länge, emelie grejjade för fullt.
otroligt ensamt när hon åkt, saknar dig redan bejb!

skulle lätt kunna starta en sex blogg, och skriva om vårat gäng. vi tjejer, allt vi pratar om och allt vi gör.
skulle bli en grymt intressant och rolig blogg, nästan som sarah jessica parkers "sex and the city".
synd bara att de inte skulle funka, allt är för hemligt och allt utpekas.
wtf, lev livet, åk på äventyr, lek runt, ha sex.. sen eru gammal o rutten. då kan du gifta dig ;D?!

pluggandet måste sättas igång, även tränandet. veckan består av träna/plugga/praktisera.
även tripp till sthlm med skolan torsdag fick ja höra nått om? haha trevligt :D
synd att ja e för feg för att ringa han :/

planerna byggs iaf upp inför helgen. som vi alla räknar minuter till. alla velar hit o dit. grejjer som e ivägen.
men ja hoppas innerligt att ingen bangar osv-
jag bengan nina o alex. fatta eliten ;D
har skickat bilder på alla te niklas o planerat att han ska hämta oss o grejjer.
han ska även fixa grill så vi kan grilla på fredakvällen när vi kommer , gissar att vi e hungriga.
sen blire ut i malmö o kolla hur vilt deras nattliv är, har även lovat att träffa christian o gänget.
lördan blire att fixa oss osen åka till köpenhamn o gå på ströget, ere tänkt, men de beror på vårat bakishumör :P kvällen blire iaf att göra köpenhamn osäkert ,
blivit erbjuden plats på viplistan på nån wrestling grej, men ja tror inte att de e våran grej, synd bara att ja missar alice in the videoland.
till köpenhamn ska förmodligen alla karlarna hänga med, blir även att träffa min dansk osv där. spänningen är hög, söndan är de valborg. planerna tills det lägger ja på is sålänge. det är redan för mkt att längta till, nästan så vi spricker :) lovar att vi kommer ha de underbart kul .
flickor är glada att det är ni 3 som hänger med, hade nog inte haft roligare med nån annan än vad ja har med er! Bengan Nina & Alexandra. kameran är redan nerpackad. fan va  ja längtar!!!


atkins funkar bra ;D ja trivs! dags att göra en omelett till riktigt sen frukost:)

dagens appråpå: jag bara skjuter undan pluggandet, heeela tiden. *ångest*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback