oh, jag vill bli din sommargay!

ja vill bli din sommargay :) björn rosenström, en sann stjärna. fan så härlig lååt :p

lallallalala lallalaa

ja måste nog ha de skorna o jackan. för ja hittar verkligen inga andra, nånstans :(
gått o strosat i stan idag. träffat ellie,ida,mickaela o emy o grejjer. mys
köpt lite presenter till april födelsedagsbarna. krångligt det där :)

hemfärd idag. marie lyckades nog locka med mig till platens med. fan så najs.
är riktigt paaarty sugen ju <:o) vill bara skratta o va full , och bli din sommargay såklart ;$
hoppas bara ja hinner fixa iordning mig. kommer ju hem så sent.. men de löser sig säkert.
dra i mig några turkisk peppar  o lyssna på lite musik o get dressed. så e väl biffen fixad.


ja längtar till malmö/köpenhamn massor massor nu. det är ju snart? :D weeiii

GLAD PÅSK :) påsklunch hos mormor o grejjer. påskfest hos lis.
Lis 21 imorrn, grattis!

dagens appråpå: haha mamma e rolig o brorsan sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback