oh, in the mood. inte jämt?:)

OKEJ. madde är hemma. världens tågresa. tåg försenade hit o dit . SUCK* fan va hårt säger ja bara.
men nu är ölen öppnad. tänkte sätta mig o röka  och ringa jonas. mm bra ide. sen kan ja ju kanske fixa mig lite.... uuuutgång.
Niklas fick faktiskt upp mitt partyhumör. nåh han saknar mig lite , sööt :) han tycker vi ska skynda oss på att komma., och hoppas att det inte finns nått som hindrar denna gången. men vad skulle kunna hindra,
MALMÖ , KÖPENHAMN.. nee inget?
frågan är bara. Nina ska du med? du e ju stammis i niklas lya du med!


nåh .. "ja saknar fan dig gumman, fast bara lite" .. det på skånska är svårt att slå?  ;)
livet leker allt bra mkt ibland :)



//lallalala och de va ingen dum ide att åka ner till st tropez, för ja vill inte ha nån tjej, NEJ JA VILL BLI DIN SOMMARGAY!

fylleskriver nog lite inatt ;D im in the moood :)

UPPDATERING.


blev visst ingen fylleskrivning igår. fastnade hos robin istället, han skratta lite åt mig för att ja va lite full :)
men somnade där frammåt småtimmarna, efter att han lärt mig en del helt ONÖDIG fakta om wow ..
var ju även tvungen att fylleskriva ett sms med, haha lite rått kanske, men de va kul!
platens va iaf kul, minns itne så mkt,  kom rätt sent iof så de va väl inte många timmar.
diskuterade mestadels.
jag är känslig och jag tycker om respekt, och att rätt ska vara rätt.
så ja blir irriterad om inte nån uppför sig som det förväntas, eller om nån inte tar ansvar för sina handlingar. blir även nästan oförlåtligt arg om nån gör mig illa fysiskt/psykiskt. men det är jag.
så om man inte vill ha de reaktionerna från mig, varför få fram dem?
om inte mina vänner känner mig, vem känner mig då?



har fått en ide, kanske ska åka ner en vecka till kos, innan studenten o fira lite? funderar fan på de ass ;D
kan ju valite skoj, drömde om kos inatt. drömde att vi va tillbaka på kanarianstreet..
vårat kollektiv, sjukt kul hade vi. fan så härligt!

verkar bli en stor del av tjejgänget som åker ner. härligt. bara vi lyckas hålla ihop så är ja nöjd.
usch är även nervös för att träffa min dansk. tänk om han blivit helt blä? de va ju typ 5 år sen han va min:s
men de ska bli spännande iaf... ströget i solen med solglasögon och flickorna.
hej sex&thecity. haha .. skåne/danmark se upp. here we come.

ne nu ropar badet på mig, mmm behöver ja med tanke på mitt välmående idag. usch, börja dricka snart igen. JA VILL INTE ;P haha fast bk blir säkert kul :D längesen vi va på bk:) BKBKBK röjjj!

Dagens appråpå:
Puss&kram på er, GLAD PÅSK.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill verkligen följa med!!! TACK för att du fråga :$

2006-04-13 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback