oh, varför?

"jag vill inte att du hör av dig längre"

vad hände?

DET VAR JU JAG SOM INTE VILLE HA DIG?..  jag som va rädd för att du va kär i mig?

de va ju du som var över söt mot mig, o jag som inte kände för dig, ja som va olyckligt kär i nån annan o blev rädd att du va kär i mig? fast du fanns där,även mitt konstiga beteende.  sen blev det en vana att ha dig där, typ ett beroende att ha dig att sova med. mitt fyllesamtal när ja va ute me tjejerna, nån som överöste mig med komplimanger varje dag.. fick mig att känna mig speciell?

men nej, jag är inte kär i dig, ja vill inte va tillsammans med dig.
.. ja, ja tycker om dig, tycker om din närhet.
ja vet själv inte vad det är.


men vad nu, ska du va dum i evigheter? jag förstår inte..

min första blogg, visst att de inte blev en speciellt bra början. men det kom upp precis nu, o ja va tvungen at skriva av mig, nu när ja inte längre kan filosofera med dig. fan ta dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback